Ads Top

Hürriyet Bumerang ile Reklam Geliri Elde Etmek

Sibirya'dan gelen soğuk hava dalgası içinizi üşütüyor olsa da, içinizi ısıtacak bir çözüm anlatarak azcık da olsa bir faydam olsun istedim.

Hürriyet Bumerang sistemi, Blog yazarlarını bir çatı altında toplayarak reklam geliri elde etmemizi sağlıyor. (Biz 1 kazanıyorsak,  o 10 kazanıyor.) Olayın mantığı şu;

Bir blog sayfanız var ve özgün içerik yazıyorsunuz. Sayfanıza gelen ziyaretçi sayısı da bu iş için yeterli seviyede diyelim. Öncelikle Bumerang sayfasına girip kayıt oluyoruz. Ardından gerekli bilgileri doldurup, yöneticilerin sayfamızı gözden geçirerek hangi üyelik tipine sahip olacağımızı belirlemesi için onaya sunuyoruz.

Üyelikler Bronz - Altın ve Platin olmak üzere 3 gruptan oluşuyor. Eğer başka grup varsa bilmiyorum, söyleyin ben de öğreneyim.

Siz özgün içerik yazdıkça, sayfanıza uygun olarak reklamlar Bumerang sistemi tarafından size sunulacak ve bu reklamları doğru düzgün ve istenilen şekilde sayfanızda yayınlarsanız, belirlenen süre sonunda belirli bir gelir elde edersiniz.

Mesela ben bir reklamı ortalama 3 gün civarında yayınlayarak reklam başına 4-5TL gelir elde ederek totalde 62TL topladım. Toplamış olduğunuz reklam gelirini çekebilmeniz için bonuslar hariç (cep telefonu aktivasyonundan gelen 5TL gibi) en az 50 TL olması lazım.

Ücreti alabilmeniz için de bir banka hesap numaranız olması lazım. (IBAN) Maalesef ki Paypal ödeme seçeneği yok.

Bazı blogger kullanıcıları Bumerang'ın parayı ödemediğini, çamura yattığını falan yazmış. Bu konuda kendilerine katılmıyorum fakat kazandığımız paranın neredeyse %25'i havaya (havale ücreti, stopaj, dekupaj, dublaj vb. gibi siktiriboktan yerlere para kesiyorlar.) gidiyor.

62TL üzerinden yola çıkarsak, benim param 3-4 gün sonra yattı.

Bunlar kazandığım reklam gelirlerinin, reklamlara göre dağılımı;



Bu da, Bumerang'ın ödeme yaparken kesmiş olduğu ücretler. (Ödeme Sürecinde gözüküyor fakat ücret dün yattı. Bakarsın bir daha yatırırlar, üstüne yatarım.)



Blogger tarafından desteklenmektedir.