Ads Top

Galaxy S2 Yeniden Başlama Problemi

Telefonu kullanmaya başadığımdan beri ilk defa sorun yaşadım. Bu sorun ise telefonun kendi kendine yeniden başlayıp, şarj göstergesinin tekrar ekrana gelmesi ve hiç kapanmamasıydı. Yani bir deyişle yeniden başlatma sorunu, diğer bir deyişle kapanmama sorunu.

İlk olarak yazılımsal olabileceğini, ardından virüs girmiş olabileceğini düşündüm fakat tecrübelerim dahilinde virüs ihtimalinin olmadığını düşündüm. Öncelikle  4.1.2 TR / Rus ve Nordic Rom'larını denedim, sorun devam etti. Daha sonra 2.3.6 kurdum ve yine devam etti.

Yazılımsal olmadığını anlayınca araştırmaya başladım. Türkiye lokasyonlu forumlarda bir sürü sorun yaşayana rastladım ama çözüm yolu bulamadım. Yabancı sitelerde ise USB boardunun sorunlu olduğunu, 80 Euro karşılığı tamir ettirdiklerini okudum. Son olarak bana saçma gelen ama denenebilir bir yöntem buldum.

Yöntem; sert bir fırça (diş fırçası / traş makinası fırçası vb.) ile usb portunun olduğu yeri temizleyip, hızlıca üfleyerek içerde biriken tozları dışarı püskürttüm. Ardından 1-2dk aralıkla saç kurutma makinasını tuttum. Son olarak ince uçlu bir bıçak yardımıyla Usb kablosunun girdiği soketi hafifçe yukarı kaldırdım. Sonuç olumlu ve aradan geçen 1 güne rağmen hala hata çıkmadı.
Blogger tarafından desteklenmektedir.