Ads Top

Ebay'den Telefon Aksesuarı Almak

Biraz ara verdiğim makalelerime geri dönüş yapmak istedim. Bu geri dönüşe de biraz önce başarı ile tamamlamış olduğum işlemi anlatarak başlamak istiyorum..

Gelelim meseleye.. Ebay'den nasıl alışveriş yapılır, nelere dikkat edilir gibi hususlara burada yer vermiştim.

Ebay'den alışveriş yapmak %90 bilgi - araştırma, %10 şans işi. %90lık kısım size bağlı çünkü alışverişi yapacak olan sizsiniz. İyi bir araştırma sonucu hiçbir sıkıntı yaşamadan ürün satın alabiliyorsunuz. Mesela ben bugüne kadar irili ufaklı 8-10 alışveriş yaptım ve hiç problem yaşamadım. Neyse yine konu sapıttı.

Gelelim telefon aksesuarı almaya. Öncelikle Free Shipping ve Worldwide seçenklerini işaretleyerek araştırmaya başlarız. (Yani ücretsiz kargo ve dünyanın heryerine gönderim olan ürümleri seçmiş oluruz.) Ardından satıcının itibarına bakıp ödememizi yaparız.

Not: benim alışveriş yaptığım satıcının nicki cui1873

Pozitif yanlarından bahsetmek lazım tabi ki. Öncelikle fiyatlar çok çok ucuz. Örneğin ülkemizde 30-40 TL civarında olan bir W705 ekranını ben 7-8$ gibi bir fiyata aldım. Hemde Türkiye'de sadece LCD ekran verilirken, benim aldığım ürünün yanında mikro tornavida seti ve tamir için gerekli araçlar vardı.

Tr fiyat linki 1      Tr fiyat linki 2

bu da Ebay'den aldığım ürün-->  Link

Ürün 27 günde elime ulaştı ve aşağıda resimleri gözükmekte.

Normalde benim para ödediğim malzeme 1 numarada gözüken LCD ekran. Bu ekran, 3 numara ile işaretlediğim, sosis paketine benzeyen, darbe almayan bir pakete konulmuş. Yanında gelen tornavida seti ise 2. numaralı poşete konularak 2. resimde görülen sarı pakette toplanmış ve kargoya verilmiş.




Ayrıca, ürünün 25 gün olmasına rağmen hala gelmediği için 2 gün önce cui1873'e mail attım ve hemen yanıt geldi. Eğer 30 günü doldurduğu halde elinize ulaşmazsa, bana ulaşın yeni ürün göndereyim diye cevap yazmış. Ben de biraz önce kendisine bir teşekkür notu yazıp geri yolladım. Herşeyden önce adamların müşteri memnuniyeti çok iyi. Ürün zaten Türkiye'den alacağım ürünün aynısı ve çok daha ucuz. Denemekte fayda var diyerek noktalayalım...




Blogger tarafından desteklenmektedir.