Ads Top

MultiBeast: The Installation Failed Hatasının Çözümü




Bildiğiniz üzere MultiBeast, Hackintosh sistem kullananlar için bir  driver ve yama uygulama programı. 2 gün öncesine kadar sorunsuz çalışan program, EvOreboot patchini yapmaya çalışırken hata vermeye başladı. Bir kaç siteyi araştırdım fakat yine çözüm bulamadım. Disk haklarını doğrulayıp - temizledim, güvenli modda açıp kurmaya çalıştım ama bana mısın demedi.

Ben de biraz mantık yürüterek bir çözüm bulmaya çalıştım ve başarılı oldum. Nasıl olduğuna gelince,

Multibeast'te kurmak istediğimiz Patch'i seçip, ardından kurulum yapılacak olan diskin yerini değiştiriyoruz. Atıyorum direkt olarak S/L/E'nin içine kuruyorsa, ben Depo Hdd'imin içine kurdum ve kurulduktan sonra gelen dosyayı Kext Utility ile gerekli yere attım.


Blogger tarafından desteklenmektedir.