Ads Top

Mac Os X Yasaklı Sitelere Programsız Girmek





Windows üzerinden DNS - Proxy - Hotspot Shield tarzı programlar ile yasaklanmış olan sitelere erişebilirken, Mac OsX'de bu seçenekler biraz daha sınırlı.
DNS üzerinden erişim artık kolay değil çünkü istediğiniz her siteye erişemiyorsunuz. Mac OsX için Hotspot Shield'in son sürümünü indirdim ve ondan da sonuç alamadım. Son olarak Proxy yöntemine başvurdum. Aşağıda anlattığım yöntem sayesinde sizin de giremediğiniz site kalmayacak.

Not: Ben Mac OsX sistemi ve Safari kullandığım için, bu sistem üzerinden anlatım yapacağım fakat, bu işlemleri diğer tarayıcılar ve diğer işletim sistemlerinde de uygulayarak çözüm yolu bulabilirsiniz.

Öncelikle Cool Proxy'e giriş yapıyoruz. ve sonuçları Download Speed sıralamasına diziyoruz. Yani;



Ardından ilk sırada bulunan IP Adress içeriğini kopyalıyoruz ve hemen yanında bulunan Port numarasını aklımızda tutuyoruz.  (Yani 88.212.48.7 / 8888'den bahsediyorum.)

Şimdi ise Safari'yi açıp, Preferences / Advanced sekmesi altında bulunan Proxies menüsüne giriş yapıyoruz.









Blogger tarafından desteklenmektedir.