Ads Top

Resim Upload Siteleri

Her sene çeşit çeşit resim yükleme (upload) siteleri açılır fakat bazıları maddi yetersizlikten, bazıları kişisel sorunlardan dolayı kapatılır. Konu üzerinden Türkiye'de bulunan resim yükleme sitelerini baz alırsak, belki de ele avuca gelen sağlam bir site yok.. Sonuç itibariyle yüklediğimiz resimlerin uzun ömürlü olmasını istediğimiz için en güçlü rakipleri biraraya getirmeye çalıştım..






Imageshack
Şüphesiz ki dünyanın en büyük resim barındırma sitesi Imageshack'tır. Kasım 2003'de kurulmuş ve günümüzde çok aktif bir şekilde kullanılmaktadır.
Üye olan kullanıcılara belirli bir alan vermesi, çeşitli resim yükleme olanakları, upload araçları vb. özellikleri ile devrilmesi zor bir site..

Photobucket 
Photobucket'ta, Imageshack gibi 2003 yılında kurulmuş olup, günümüzde aktif bir şekilde kullanılmaya devam ediyor. Birkaç sene önce sitede yenilenme dönemi olmuştu ve veritabanındaki bütün resimler silinmişti. Ben de Imageshack'tan vazgeçip bu siteye yöneldim. Kullanım açısından bana göre daha kolay bir site. Aynı şekilde kullanıcılarına belirli bir depolama alanı sağlıyor..

Tinypic 
Tinypic diğer sitelerden biraz farklı. Farktan kastım, sadece resim değil, video da yükleyebiliyoruz. Kullanıcılarına depolama alanı sağlayan site 2004 yılında kuruldu ve aktif şekilde kullanılmaktadır.

Picasa Web Albümleri 
Picasa Web Albümleri, Google'ın sağlamış olduğu bir hizmet. Diğerleri kadar kullanılmıyor olsa da, 1Gb'lık depolama alanı ile benim uzun zamandan beri kullandığım bir hizmet. Picasa'dan web albümlerine kolay yükleme, paylaşma olanakları da işleri gayet kolay hale getiriyor..

 Başlıca kullanılan sitelerden bahsetmeye çalıştım. Tabi ki bunların dışında birsürü resim barındırma sitesi var fakat içlerinden en uzun ömürlü olanlar, bu siteler olduğu için yeterli olduğunu düşünüyorum..
Blogger tarafından desteklenmektedir.