Ads Top

İzleyiciler Gadget Sorunu

Yeni şablonuma geçiş yaptıktan sonra her şeyin yolunda olduğunu düşünüyordum. Ta ki Google'ın sunduğu 'İzleyiciler' gadgetinin çalışmadığını görene kadar. Bu sorunu çözmek için Google'ın destek ekibinden yardım istedim fakat onlar bile çözüm bulamadı. Her zaman olduğu gibi başladım deneme - yanılma yöntemine ve sorunu çözdüm. Nasıl mı ?

İlk olarak genel olarak karşılaşılan sorunlar ve çözümleri ile başlayayım.

Öncelikle en bilinen ve kolay olan yöntemden başlayalım. Blogger kumanda paneline giriş yapıyoruz. Sırasıyla Tasarım / Sayfa Öğeleri / Gadget Ekle / açılan sayfadan İzleyiciler gadgetinin yanındaki + butonuna basıyoruz.


Eğer olmadıysa benim sorunumla aynı sorunu yaşıyor olabilirsiniz. Yani temanızdan kaynaklı bir sorun. Bunun için;

Kumanda Paneli / Tasarım / Html'yi Düzenle / Widget Şablonlarını Genişlet yanına tik koyuyoruz.
 Ardından CRTL+F kombinasyonu ile </b:skin> kodunu aratıyoruz. Kod bulunduktan sonra hemen altına aşağıdaki kodları yapıştırıyoruz.



<script type='text/javascript'>//<![CDATA[
JSON.extend({parse: function(string) {return JSON.decode(string);},stringify: function(obj) {return JSON.encode(obj);}});
//]]></script>


Eğer yine olmadıysa üstte vermiş olduğum kod kümesini temanız üzerinde araştırın.</b:skin> kodunun altına eklediğimiz bu kodlardan başka, bu kodların aynısı varsa onları silin.
Blogger tarafından desteklenmektedir.