Ads Top

Gözlüğün Bıraktığı İzler

Gözlük kullanan insanlar, burunda kalan gözlük izlerinden, güneşlenirken göz kısmının farklı bir renge bürünmesinden şikayetçi. Ben de yeni bir gözlük kullanıcısı olarak burnumda oluşan izlerin geçeceğini sanıyordum. Bu konuyu araştırdım ve bulduğum sonuçları bir başlık altında toplayarak, benim gibi gözlük kullanan kişilere yardımcı olması amacıyla paylaşmak istedim.

Günümüzde lensler olduğu için gözlük kullanmak istemeyenler, lens kullanımına yöneliyorlar. Lens veya gözlük her ikisiyle de uğraşmak istemeyenler ise lazerli çözümlere başvuruyor. Fakat lazerde 0.75 hata payı olduğu için bazı hastalarda çözüm yolu olmayabiliyor.

Gelelim gözlüğün bıraktığı izlere..
Burun kısmına oldukça fazla baskı yapan gözlükler bu nedenle iz bırakıyor ve bu durumun geçmesi için zaman gerekiyor. Bu soruna çözüm olarak kan dolaşımını hızlandırıcı ilaçlar iyi gelebilir çünkü gözlük o kısma baskı yaptığında kan dolaşımı tamamen azaldığı için iz kalıyor.

Kan dolaşımını hızlandırıcı bir ürün aldınız, kullanıyorsunz fakat hemen geçmiyor.. Çünkü gözlük uzun süreli olarak kullanıldığı için, o bölge kalıplaşmış bir hale geliyor. Bu nedenle ilaç + zaman gerekli..
Blogger tarafından desteklenmektedir.